[Fanda] Skype 8.

Blažkovi tonblazek na seznam.cz
Pondělí Říjen 15 11:33:35 CEST 2018

Zdravím na konferenci. Obracím se na vás s prosbou o pomoc v následujícím
problému. Předem se omlouvám, že tenhle dotaz bude poněkud neuspořádaný. Na
skypu 8 mi v kontaktech při použití šipek je oznamována vždy skupina. Vždy
když se změní písmeno abecedy. To vše je jistě v pořádku. Dá se tam i najít
položka nová skupina. Nevím k čemu by mi byla nová skupina, ale, určitě
omylem, jsem si ji tam zavedl. Teď se tato skupina jmenuje "navrhovaná
skupina". Dostal se mi do ní, při stejném omylu, jeden kontakt. Ne, že by se
stala nějaká strašná chyba, ale rád bych se té skupiny prostě zbavil. Jak
novou skupinu udělat vím. Ale jak nově udělanou skupinu zruším, to jsem
nenašel ani ve skypu samotném, ani v žádném manuálu, který se mi dostal do
ruky. Může mi někdo, prosím, poradit, vysvětlit? Předem děkuji.
A Blažek.