[Fanda] jak vypnout hlas v google chrome

Helena Gorecká helena.gorecka na seznam.cz
Neděle Říjen 14 18:44:10 CEST 2018

ahoj moc vás zdravím. jsem zde zas se svou neznalostí. prosim zda by mi to někdo vysvětlil. měla jsem jaws 17 a přestal mi pracovat s mozilou. nevim jak se to stalo. tak mám nyní gogle chrome, ale problém je že když jej spustím začne mi do něj mluvit též nějáký chlap takže s eliškou se mi to dvojí. nevim jak se toho zbavit, nebo jak to správně popsat. jinak mám ještě exploder ale na mozilu jsem byla zvyklá nejvíc. moc děkuju za pomoc. nový jaws ještě nemám nainstalovaný. všem krásné podzimní dny górecká