[Fanda] ako sa zbavit facebooku?

kristinkamagdalenka kristinkamagdalenka na gmail.com
Neděle Říjen 14 10:56:57 CEST 2018

používaš chrome však? lebo mne robí to isté a to je na vine práve ten
google chrome

neviem ako ho máš nastavený...mal by si mať vždy novú stránku lebo keby
si mal pokračovať tam kde som prestal ako ja tak nechápem prečo ale vždy
sa mi ukazuje fb

Dňa 14. 10. 2018 o 10:50 GP1 napísal(a):

--
Javorová