[Fanda] Český JAWS 2018.1808.10.8

svope svope na volny.cz
Sobota Říjen 13 10:26:47 CEST 2018

Zdravím,

sedmička je mnohem lepší co se nastavení a ovládání týče, ale osmička se dá
používat i bez skriptů, jen je to potřeba vyzkoušet a zvyknout si, jako
ostatně na všechny Mrkvosoftí inovace.
Nastavení je tam jen málo, co mě osobně vadí nejvíc, žesi nemůžu nastavit
svoje klávesový skratky a otevírání chatů v samostatných oknech.

Petr Svoboda

From: "Jiří Hloch" <jiri.hloch na email.cz>
Sent: Saturday, October 13, 2018 10:09 AM
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Subject: Re: [Fanda] Český JAWS 2018.1808.10.8

Zdravím, píše se tu?:
Vydání CS08 obsahuje zejména velké množství novinek anglických buildů
1807 a 1808, přinášejících mimo jiné podporu Skype 8. Ovládání Skypu 8
se od Skypu
7 hodně liší, pokud si je budete chtít vyzkoušet, doporučujeme pro
začátek nahlédnout do nápovědy klávesových zkratek, která se zobrazí po
stisknutí klávesové
kombinace JAWSKey+W.
Já mám skype 7 a čekám, jestli tu novou verzi jawsu se skype 8někdo
vyzkouší.
Zatím mám obavu sedmičkovou verzi přeinstalovat.
S pozdravem
jiří Hloch