[Fanda] jak si mohu najít správy kde jsem skončila

Martin Klein Marklein na seznam.cz
Pátek Říjen 12 16:40:48 CEST 2018

Dobrý den,

jen doplním níže uvedenou radu Petra

mezerník ve složce doručená pošta přesouvá kurzor právě po nepřečtených
zprávách podle nastavení pořadí zpráv.

mezerník nebo Shift + mezerník - další nepřečtená zpráva vpřed nebo vzad v
seznamu zpráv

Martin

---------- Původní e-mail ----------