[Fanda] jak si mohu najít správy kde jsem skončila

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Pátek Říjen 12 15:25:42 CEST 2018

Zdravím,

možná máte na mysli seřazení zpráv.

seřazují se podle sloupce, podle data, podle vláken, zkuste to, a uvidíte.

Jarek

Dne 12-10-2018 v 14:33 Helena Gorecká napsal(a):
> dobrý den ano mám jaws 17 ale jde mi spíš o to, aby mi ukázal správy
> poslední kde jsem skončila číst. např včera by mi přišla správa od vás
> ta by byla jako poslední a já bych se chtěla podívat na další co mi
> přišlyx za dnešek. ale on mi začne číst zpětně ještě další správy,
> které jsem sice ještě nečetla, ale už jsem je viděla. moc děkuju górecká

---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz