[Fanda] jak si mohu najít správy kde jsem skončila

Jan Lečbych lecbych na braillnet.cz
Pátek Říjen 12 15:08:07 CEST 2018

Zdravím,
tak něco takového prostě nepůjde. Jednoduše standardně se TB otevře s
kurzorem na poslední došlé zprávě tam, kde jste ho posledně vypla.
Bude-li to v doručené poště, tak to bude tam. Rozhodně na tom jakýkoli
odečítač obrazovky nic nezmění. Aby si pamatoval poslední zobrazenou
zprávu, tak to bych snad ani nechtěl. bylo by to dost otravné.  Budete
se muset smířit se stavem věcí tak, jak jsou..
Pár klepnutí do kurzorové šipky snad není nepřekonatelné.
Honza