[Fanda] jak si mohu najít správy kde jsem skončila

Helena Gorecká helena.gorecka na seznam.cz
Pátek Říjen 12 14:33:30 CEST 2018

dobrý den ano mám jaws 17 ale jde mi spíš o to, aby mi ukázal správy
poslední kde jsem skončila číst. např včera by mi přišla správa od vás
ta by byla jako poslední a já bych se chtěla podívat na další co mi
přišlyx za dnešek. ale on mi začne číst zpětně ještě další správy, které
jsem sice ještě nečetla, ale už jsem je viděla. moc děkuju górecká