[Fanda] jak si mohu najít správy kde jsem skončila

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pátek Říjen 12 14:27:57 CEST 2018

Zdravím,
záleží, co máte za odečítač - třeba Jaws v Thunderbirdu za každou
nepřečtenou zprávou oznámí slůvko "nepřečteno", zatímco za přečtenou
nikoliv, takže podle toho to jde zjistit.
Jak to mají ostatní odečítače momentálně netuším.

Martin.