[Fanda] jak číst v thunderbird vkuse maily

Helena Gorecká helena.gorecka na seznam.cz
Pátek Říjen 12 14:00:43 CEST 2018

ahoj všem moc vás prosim o radu. mám pocit že jsem se už ptala ale zda
to tak bylo tak pardon nejsem si fakt jistá. prosim chci se zeptat
kdyžmi příjdemail a chce po mně potvrzení o přečtení a já ho nechci
potvrdit, tak mi jde ten mail číst potom jen po řádcích. zkoušela jsem
dát kontrol a šipku dolů takmi to přečetlo jen pár řádků pak jsem
zkoušela tak jak ve wordu insert a šipku ale taky se nic neděje. nevíte
prosim jak bych to mohla udělat? díky moc za jakoukoli radu górecká

---