[Fanda] jak si mohu najít správy kde jsem skončila

Helena Gorecká helena.gorecka na seznam.cz
Pátek Říjen 12 13:25:41 CEST 2018

ahoj prosim mám thunderbird portable ale nevim verzi, ale jde mi o to,
jak si mohu najít správy kde jsem skončila. mám to namysly tak že
jestliže se vrátím na plochu a otevřýu opět thunderbird, že se mi začnou
správy číst od začátku třeba když by mi dnes ráno přišla první správa a
já ji ještě nečetla, tak tam mi to začne číst, ale já bych chtěla se
dostat na tu poslední kterouu jsem četla, možná to říkám složitě ale
snad mi bněkdo porozumí. moc děkuju górecká

---