[Fanda] Abbyy finereader a jeho výpadky

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Pátek Říjen 12 10:24:13 CEST 2018


Zdravím, Miloši,

ano, volal jsem na Microsoft a už volat nebudu, protože jsem na telefonu 
strávil asi půl hodiny, nebo možná víc. Jejich linka je drahá a to se 
odrazilo na vyúčtování.

Pomoci jsem se nedohledal.

Jarek

Dne 12-10-2018 v 09:29 Miloš Šmíd napsal(a):
> Ahoj, Pavle,
> obracel ses někdy na Microsoft? Já velmi nerad a nedávno. K čemu bych ti to
> přirovnal. Vídáš někdy v televizi takovou tu reklamu na tuším e-on: Dobrý
> den, jak vám mohu pomoci? - protivná ženská. Chcete revizi kotle? Tak co je
> plamínek? Malej? ale to stačí a teplá vodička teče, teče? No tak vám pošlem
> fakturu zhruba za tejden. Asi jsem necitoval přesně, ale na této úrovni to
> je. Většinou narazíš na hloupý holky, který o tom vědí ještě méně než ty.
> Vysvětlovat? Poučovat? Jsou dotčený.
> Naposledy jsem s nimi řešil, že mám omylem dva účty od Microsoftu, protože
> mi to při dodání počítače Spektra zblbla a nebo se to jinak udělat nedalo,
> nevím. V notifikaci hlásil pořád problém s účtem Microsoft - věnoval jsem
> komunikaci s nimi intenzivně  asi tři hodiny - vystřídal asi pět lidí na
> podpoře, dokážou akorát odpovědět ano nebo ne - samozřejmě zcela nezávazně.
> Něco o updatu, to se k těm, co to dělají, samozřejmě vůbec nedonese.
> Problémy s Microsoftem je ještě tak možné řešit přes uživatelské forum -
> buď někdo z uživatelů poradí a nebo si to tam přece jen někdo od nich občas
> čte, ale nereaguje.
> Podobně u Googlu a jinde, všechno automatizované - podívejte se do
> Nápovědy. Další v řadě je podpora předplatného Economia, když jsem si
> kupoval formou SMSky speciál Respektu ke 100. výročí republiky. Odkejvou
> Vám, že když platba SMSkou neproběhla, že nebudou nic účtovat - zkoušel
> jsem to dvakrát, nepřišel mi ani jednou kód. Dvakrát jsem tam volal,
> ubezpečili mě, že to je v pořádku, pak napsali e-mail, že mi z účtu
> strhávají 75 Kč - je to za platbu SMSkou nebo za platbu v aplikaci Respekt
> na iOS? a tak jsem znovu psal a od té doby se už neozvali. Čert vem 75 Kč
> možná dvakrát naúčtovaných kvůli chybě v jejich systému. Píšu to proto,
> abyste věděli, že platba SMSkou v Economii nefunguje a dokonce se k tomu
> přiznali. My to hlásili nahoru už několikrát, ale nic se neděje. Všude je
> to bohužel stejný. Čím větší hogo fogo, tím větší hnuj.
> A abych nezapomněl, mám důvody proč do této řady přidat i Českou poštu,
> která, když Vás nenajde doma, zahodí zásilku do nejbližšího křoví - bylo o
> tom i v televizi, takhle zahodili 149 zásilek (maj malý platy, tak co by se
> tím zabývali, že....), bez jakéhokoli odvolání.
> Všude přetrvává stále neuvěřitelnej bordel. Jsem už pátý týden doma - naše
> zdravotnictví, nebudu Vás už unavovat ...
> Sorry, že jsem si ulevil. Nebuďme najivní, že nějaké technické podpory k
> něčemu jsou.
> Miloš
>
> čt 11. 10. 2018 v 15:31 odesílatel Pavel Šrubař <wakeman na seznam.cz> napsal:
>
>> Ahoj Miloši, přidám poněkud laickou připomínku. Ve Windows 10 po October
>> update nastaly potíže s programem Fine Reader 12. Což takhle se obrátit
>> na Microsoft zda nevytvoří nějakou vhodou záplatu k odstrranění tohoto
>> problému?        Pavel
>>
>> Dne 11.10.2018 v 12:52 Miloš Šmíd napsal(a):
>>> Včera se Windows 10 zase poměrně hodně aktualizovaly, ale vypadá to, že
>>> tentokrát to ani na FineReader nemělo vliv. Už jsem to psal, ale ty
>>> aktualizace mu vadí hlavně ve Windows 10, v sedmičkách se s tím vyrovnává
>>> celkem dobře. Miloš
>>>
>>> čt 11. 10. 2018 v 12:50 odesílatel Miloš Šmíd <smid.milos na gmail.com>
>> napsal:
>>>> Ahoj, Michale,
>>>> zkusil bych podporu na Ukrajině - s tou mám relativně dobré zkušenosti.
>>>> Ale oni třeba chtějí poslat celou poškozenou dávku - jedenou mi ji
>> dokonce
>>>> opravili. Firma ABBYY je také na Facebooku - nevím, zda to čtou a
>> reagují,
>>>> ale jinak máš pravdu, Pražáci jsou dobrý obchodníci, nedávno nám
>> pomohli s
>>>> přelicencováním FineREaderu, abychom ho mohli zapůjčovat na notebooky
>> našim
>>>> spolupracovnicím, i když nevím, zda to nebylo úplně zbytečné vyhození
>>>> peněz, ale někdy je problém s přilicencováním a odlicencováním
>> FineReaderu,
>>>> tak jsem to chtěl mít papírově v pořádku.
>>>> Miloš
>>>>
>>>> čt 11. 10. 2018 v 11:31 odesílatel Michal Jungmann <
>> jungmann na braillnet.cz>
>>>> napsal:
>>>>
>>>>>> Pan Jungmann už několikrát přislíbil, že se s firmou spojí a budou to
>>>>>> řešit, ale asi je to zatím neprůchodné
>>>>> S výrobcem jsme se problém snažili vyřešit v několika kolech, i za
>>>>> pomoci tuzemského distributora, ale komunikace s nimi byla bohužel
>>>>> naprosto marná a navrhované postupy "řešení" nevedly nikdy k žádnému
>>>>> cíli. Zkusím v příštím týdnu problém ještě naposledy znovu otevřít,
>>>>> ale mnoho si od toho neslibuji. Výrobce evidentně netuší -- nebo se
>>>>> alespoň tak tváří -- kde by mohl být problém… :-(
>>>>>
>>>>> Hezký den.
>>>>>
>>>>> Michal Jungmann
>>>>> GALOP, s.r.o.On Thu, 11 Oct 2018 at 11:14, Jiří Hloch
>>>>> <jiri.hloch na email.cz> wrote:
>>>>>> Zdravím, tak jsem včera aktualizoval program a teď mi hlásí chybu na
>>>>>> obou stranách listu, potřebuji oskenovat fakturu.
>>>>>> Po každém naskenování jsem program vypnul a znovu zapnul v režimu
>>>>>> skenování do pdf, vyhazuje tuto hlášku:
>>>>>> ABBYY FineReader 12
>>>>>> Došlo k vnitřní chybě programu:
>>>>>> d:\build\12.0.1\tech\0\awl\inc\windowawl.inl, 307.
>>>>>> OK
>>>>>> Já si snad zkusím stáhnout z Galopu tu verzi 11, tady už asi nepomůže
>>>>> nic.
>>>>>> Zdraví
>>>>>> Jiří Hloch
>>>>>> Dne 10.10.2018 v 15:42 Peter Nedorost napsal(a):
>>>>>>> Mne to padalo už keď som sa pohyboval šípkami po menu programu,
>>>>> pamätám
>>>>>>> si tuším na nemožnosť skenovať viacstranové dokumenty, lebo to nebolo
>>>>>>> cez klávesnicu dostupné a tak ďalej, naozaj by som neprechádzal na
>>>>>>> staršiu verziu, keby mi 12 fungovala ako má a nebol som sám, kto sa
>>>>>>> prechodu veľmi potešil, ale možno to tými aktualizáciami ktoré
>>>>> spomínate
>>>>>>> postupne opravili, je to už nejaký ten mesiac, čo som videl 12
>>>>> naposledy.
>>>>>>> Dňa 10. 10. 2018 15:39 Petr Vondrášek  wrote / napísal(a):
>>>>>>>> aha, no říjnovou aktualizaci win 10 ještě nemám, tak asi proto ta
>>>>> chyba
>>>>>>>> nevyskakuje.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Petr Vondrášek
>>>>>>>>
>>>>>>>> Dne 10.10.2018 v 13:14 Miloš Šmíd napsal(a):
>>>>>>>>> Dobrý den,
>>>>>>>>> downgradovat se pravděpodobně nedá, leda si koupit čtrnáctku, ale
>>>>> ta je
>>>>>>>>> dražší, protože její součástí je i PDF editor, jinak celkem dobrý,
>> v
>>>>>>>>> některých ohledech - záložky - lepší než samotné Adobe.
>>>>>>>>> Dvanáctku používám bez problémů. Pokud se vyskytne vnitřní chyba
>>>>>>>>> programu,
>>>>>>>>> bývá to spíše poškozenou dávkou, do které skenujete - uloženým
>>>>>>>>> dokumentem
>>>>>>>>> AbbyyFineReaderu a s tím se bohužel nedá nic dělat. Technická
>>>>> podpora v
>>>>>>>>> češtině ani ve slovenštině de facto neexistuje - Nupseso je akorát
>>>>>>>>> prodejce, i když občas pomůžou, spíš ti slovenští, pokud ví, ale
>> oni
>>>>>>>>> to jen
>>>>>>>>> prodávají, nepoužívají. Nejbližší technická podpora je Ukrajina. Dá
>>>>> se s
>>>>>>>>> nimi samozřejmě komunikovat v angličtině, ale třeba jsem jim musel
>>>>>>>>> poslat
>>>>>>>>> zabalenou celou dávku.
>>>>>>>>> Já si myslím, že by to mohlo být podle příznaků, které popisujete,
>>>>> být
>>>>>>>>> vyvolávano aktualizacemi Winsows 10 - stává se to i u jiných
>>>>> programů,
>>>>>>>>> málokdy v sedmičkách. Taky asi záleží počítač od počítače, bohužel.
>>>>>>>>> Zkusil
>>>>>>>>> bych taky zaktualizovat FineReader - posílají občas aktualizace.
>>>>>>>>> Objeví se
>>>>>>>>> v takové liště nahoře pod menu respektive pod penely nástrojů -
>>>>> možná
>>>>>>>>> je to
>>>>>>>>> vyvolatelné i z menu, ale z klávesnice ten panel asi dostupný není.
>>>>> De
>>>>>>>>> facto se FineReader celý reinstaluje.
>>>>>>>>> Docela jsem zvědavý, na jaké verzi bude na Agoře prředstavena nová
>>>>> verze
>>>>>>>>> WinMenu.
>>>>>>>>> Taky si myslím, že záleží na uspořádání PDF, které převádíte,
>>>>>>>>> případně mi
>>>>>>>>> ho soukromě pošlete a převedu či napíšu - povedlo se nebo se to
>>>>> chová
>>>>>>>>> jako
>>>>>>>>> u Vás. Miloš
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> st 10. 10. 2018 v 11:08 odesílatel Jiří Hloch <jiri.hloch na email.cz
>>>>>>>>> napsal:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Zdravím, také mám tu verzi 12 a mám s ní problémy, řešil jsem už
>>>>>>>>>> několikrát s dodavatelem čtecího zařízení, ale nic se nezměnilo.
>>>>>>>>>> Chci se zeptat, pokud mám koupenou verzi 12, platí mi licence i na
>>>>>>>>>> verzi
>>>>>>>>>> 11? Nainstaloval bych si ji.
>>>>>>>>>> S pozdravem
>>>>>>>>>> Jiří Hloch
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Dne 10.10.2018 v 9:30 Peter Nedorost napsal(a):
>>>>>>>>>>> Verzia 12 je hrozná, padavá, všetci ktorí na tento program
>>>>> nadávali a
>>>>>>>>>>> prešli späť na verziu 11 hoc mali aj tú 12 zakúpenú, tak zrazu
>>>>> boli
>>>>>>>>>>> veľmi spokojní.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Dňa 10. 10. 2018 8:28 Jarek Krcmar  wrote / napísal(a):
>>>>>>>>>>>> Dobrý den fandové,
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> stává se mi, že když dlouhou dobu Abbyy finereader nepoužívám,
>>>>> tak on
>>>>>>>>>>>> spadne při pokusu o převod souboru.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Objeví se hláška o tom, že data vnitřního programu jsou
>>>>> poškozena,
>>>>>>>>>>>> a je
>>>>>>>>>>>> mi nabídnuta opětovná instalace programu.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Proto jsem nucen jít do adresáře se zálohou finereaderu a
>> spustit
>>>>>>>>>>>> instalaci .
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Rád bych věděl, proč dochází k výpadkům programu.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Víte o tom něco?
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Mám Win deset/64 bit a Abbyy finereader verzi 12.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> S díky:
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Jarek
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> ---
>>>>>>>>>>>> Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
>>>>>>>>>>>> http://www.avg.cz
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>


Další informace o konferenci Fanda