[Fanda] Thunderbird a neviditelné přílohy

Jan Lečbych lecbych na braillnet.cz
Pátek Říjen 12 10:19:25 CEST 2018

Zdravím,
pokud se tady ovšem někdo cítí na tolik schopný, může si tohle
upozorňování vypnout. Musí si ale do budoucna uvědomit, že si s tím
někdy přílohu zapomene přidat, i když původně ji chtěl poslat.
Můžete v nastavení TB otevřít možnosti v nich zvolit vytváření  a tam na
kartě obecné odškrtnout položku "Kontrolovat zapomenuté přílohy".
S pozdravem
Honza