[Fanda] Thunderbird a neviditelné přílohy

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Pátek Říjen 12 10:03:08 CEST 2018

U té hlášky TB "nezapomněli jste přílohu" stačí jen klepnout na
tlačítko ne, člověk může pokračovat dál, je to vyskakovací dialog,
který má uživateli připomenout, že napsal do těla zprávy slovo
příloha, aniž by před odesláním připojil nějaký soubor. Pokud jste
zapomněli, klepněte na ano a mail se neodešle, dokud přílohu
nedoplníte. Celkem praktická věc, která se mi už párkrát hodila, abych
neodeslal mail bez důležitého dokumentu, o kterém píšu v těle
konkrétní zprávy.
S pozdravem Václav Toul

--
Mgr. Václav Josef Toul