[Fanda] Abbyy finereader a jeho výpadky

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pátek Říjen 12 09:29:47 CEST 2018


Ahoj, Pavle,
obracel ses někdy na Microsoft? Já velmi nerad a nedávno. K čemu bych ti to
přirovnal. Vídáš někdy v televizi takovou tu reklamu na tuším e-on: Dobrý
den, jak vám mohu pomoci? - protivná ženská. Chcete revizi kotle? Tak co je
plamínek? Malej? ale to stačí a teplá vodička teče, teče? No tak vám pošlem
fakturu zhruba za tejden. Asi jsem necitoval přesně, ale na této úrovni to
je. Většinou narazíš na hloupý holky, který o tom vědí ještě méně než ty.
Vysvětlovat? Poučovat? Jsou dotčený.
Naposledy jsem s nimi řešil, že mám omylem dva účty od Microsoftu, protože
mi to při dodání počítače Spektra zblbla a nebo se to jinak udělat nedalo,
nevím. V notifikaci hlásil pořád problém s účtem Microsoft - věnoval jsem
komunikaci s nimi intenzivně  asi tři hodiny - vystřídal asi pět lidí na
podpoře, dokážou akorát odpovědět ano nebo ne - samozřejmě zcela nezávazně.
Něco o updatu, to se k těm, co to dělají, samozřejmě vůbec nedonese.
Problémy s Microsoftem je ještě tak možné řešit přes uživatelské forum -
buď někdo z uživatelů poradí a nebo si to tam přece jen někdo od nich občas
čte, ale nereaguje.
Podobně u Googlu a jinde, všechno automatizované - podívejte se do
Nápovědy. Další v řadě je podpora předplatného Economia, když jsem si
kupoval formou SMSky speciál Respektu ke 100. výročí republiky. Odkejvou
Vám, že když platba SMSkou neproběhla, že nebudou nic účtovat - zkoušel
jsem to dvakrát, nepřišel mi ani jednou kód. Dvakrát jsem tam volal,
ubezpečili mě, že to je v pořádku, pak napsali e-mail, že mi z účtu
strhávají 75 Kč - je to za platbu SMSkou nebo za platbu v aplikaci Respekt
na iOS? a tak jsem znovu psal a od té doby se už neozvali. Čert vem 75 Kč
možná dvakrát naúčtovaných kvůli chybě v jejich systému. Píšu to proto,
abyste věděli, že platba SMSkou v Economii nefunguje a dokonce se k tomu
přiznali. My to hlásili nahoru už několikrát, ale nic se neděje. Všude je
to bohužel stejný. Čím větší hogo fogo, tím větší hnuj.
A abych nezapomněl, mám důvody proč do této řady přidat i Českou poštu,
která, když Vás nenajde doma, zahodí zásilku do nejbližšího křoví - bylo o
tom i v televizi, takhle zahodili 149 zásilek (maj malý platy, tak co by se
tím zabývali, že....), bez jakéhokoli odvolání.
Všude přetrvává stále neuvěřitelnej bordel. Jsem už pátý týden doma - naše
zdravotnictví, nebudu Vás už unavovat ...
Sorry, že jsem si ulevil. Nebuďme najivní, že nějaké technické podpory k
něčemu jsou.
Miloš

čt 11. 10. 2018 v 15:31 odesílatel Pavel Šrubař <wakeman na seznam.cz> napsal:

> Ahoj Miloši, přidám poněkud laickou připomínku. Ve Windows 10 po October
> update nastaly potíže s programem Fine Reader 12. Což takhle se obrátit
> na Microsoft zda nevytvoří nějakou vhodou záplatu k odstrranění tohoto
> problému?        Pavel
>
> Dne 11.10.2018 v 12:52 Miloš Šmíd napsal(a):
> > Včera se Windows 10 zase poměrně hodně aktualizovaly, ale vypadá to, že
> > tentokrát to ani na FineReader nemělo vliv. Už jsem to psal, ale ty
> > aktualizace mu vadí hlavně ve Windows 10, v sedmičkách se s tím vyrovnává
> > celkem dobře. Miloš
> >
> > čt 11. 10. 2018 v 12:50 odesílatel Miloš Šmíd <smid.milos na gmail.com>
> napsal:
> >
> >> Ahoj, Michale,
> >> zkusil bych podporu na Ukrajině - s tou mám relativně dobré zkušenosti.
> >> Ale oni třeba chtějí poslat celou poškozenou dávku - jedenou mi ji
> dokonce
> >> opravili. Firma ABBYY je také na Facebooku - nevím, zda to čtou a
> reagují,
> >> ale jinak máš pravdu, Pražáci jsou dobrý obchodníci, nedávno nám
> pomohli s
> >> přelicencováním FineREaderu, abychom ho mohli zapůjčovat na notebooky
> našim
> >> spolupracovnicím, i když nevím, zda to nebylo úplně zbytečné vyhození
> >> peněz, ale někdy je problém s přilicencováním a odlicencováním
> FineReaderu,
> >> tak jsem to chtěl mít papírově v pořádku.
> >> Miloš
> >>
> >> čt 11. 10. 2018 v 11:31 odesílatel Michal Jungmann <
> jungmann na braillnet.cz>
> >> napsal:
> >>
> >>>> Pan Jungmann už několikrát přislíbil, že se s firmou spojí a budou to
> >>>> řešit, ale asi je to zatím neprůchodné
> >>> S výrobcem jsme se problém snažili vyřešit v několika kolech, i za
> >>> pomoci tuzemského distributora, ale komunikace s nimi byla bohužel
> >>> naprosto marná a navrhované postupy "řešení" nevedly nikdy k žádnému
> >>> cíli. Zkusím v příštím týdnu problém ještě naposledy znovu otevřít,
> >>> ale mnoho si od toho neslibuji. Výrobce evidentně netuší -- nebo se
> >>> alespoň tak tváří -- kde by mohl být problém… :-(
> >>>
> >>> Hezký den.
> >>>
> >>> Michal Jungmann
> >>> GALOP, s.r.o.On Thu, 11 Oct 2018 at 11:14, Jiří Hloch
> >>> <jiri.hloch na email.cz> wrote:
> >>>> Zdravím, tak jsem včera aktualizoval program a teď mi hlásí chybu na
> >>>> obou stranách listu, potřebuji oskenovat fakturu.
> >>>> Po každém naskenování jsem program vypnul a znovu zapnul v režimu
> >>>> skenování do pdf, vyhazuje tuto hlášku:
> >>>> ABBYY FineReader 12
> >>>> Došlo k vnitřní chybě programu:
> >>>> d:\build\12.0.1\tech\0\awl\inc\windowawl.inl, 307.
> >>>> OK
> >>>> Já si snad zkusím stáhnout z Galopu tu verzi 11, tady už asi nepomůže
> >>> nic.
> >>>> Zdraví
> >>>> Jiří Hloch
> >>>> Dne 10.10.2018 v 15:42 Peter Nedorost napsal(a):
> >>>>> Mne to padalo už keď som sa pohyboval šípkami po menu programu,
> >>> pamätám
> >>>>> si tuším na nemožnosť skenovať viacstranové dokumenty, lebo to nebolo
> >>>>> cez klávesnicu dostupné a tak ďalej, naozaj by som neprechádzal na
> >>>>> staršiu verziu, keby mi 12 fungovala ako má a nebol som sám, kto sa
> >>>>> prechodu veľmi potešil, ale možno to tými aktualizáciami ktoré
> >>> spomínate
> >>>>> postupne opravili, je to už nejaký ten mesiac, čo som videl 12
> >>> naposledy.
> >>>>>
> >>>>> Dňa 10. 10. 2018 15:39 Petr Vondrášek  wrote / napísal(a):
> >>>>>> aha, no říjnovou aktualizaci win 10 ještě nemám, tak asi proto ta
> >>> chyba
> >>>>>> nevyskakuje.
> >>>>>>
> >>>>>> Petr Vondrášek
> >>>>>>
> >>>>>> Dne 10.10.2018 v 13:14 Miloš Šmíd napsal(a):
> >>>>>>> Dobrý den,
> >>>>>>> downgradovat se pravděpodobně nedá, leda si koupit čtrnáctku, ale
> >>> ta je
> >>>>>>> dražší, protože její součástí je i PDF editor, jinak celkem dobrý,
> v
> >>>>>>> některých ohledech - záložky - lepší než samotné Adobe.
> >>>>>>> Dvanáctku používám bez problémů. Pokud se vyskytne vnitřní chyba
> >>>>>>> programu,
> >>>>>>> bývá to spíše poškozenou dávkou, do které skenujete - uloženým
> >>>>>>> dokumentem
> >>>>>>> AbbyyFineReaderu a s tím se bohužel nedá nic dělat. Technická
> >>> podpora v
> >>>>>>> češtině ani ve slovenštině de facto neexistuje - Nupseso je akorát
> >>>>>>> prodejce, i když občas pomůžou, spíš ti slovenští, pokud ví, ale
> oni
> >>>>>>> to jen
> >>>>>>> prodávají, nepoužívají. Nejbližší technická podpora je Ukrajina. Dá
> >>> se s
> >>>>>>> nimi samozřejmě komunikovat v angličtině, ale třeba jsem jim musel
> >>>>>>> poslat
> >>>>>>> zabalenou celou dávku.
> >>>>>>> Já si myslím, že by to mohlo být podle příznaků, které popisujete,
> >>> být
> >>>>>>> vyvolávano aktualizacemi Winsows 10 - stává se to i u jiných
> >>> programů,
> >>>>>>> málokdy v sedmičkách. Taky asi záleží počítač od počítače, bohužel.
> >>>>>>> Zkusil
> >>>>>>> bych taky zaktualizovat FineReader - posílají občas aktualizace.
> >>>>>>> Objeví se
> >>>>>>> v takové liště nahoře pod menu respektive pod penely nástrojů -
> >>> možná
> >>>>>>> je to
> >>>>>>> vyvolatelné i z menu, ale z klávesnice ten panel asi dostupný není.
> >>> De
> >>>>>>> facto se FineReader celý reinstaluje.
> >>>>>>> Docela jsem zvědavý, na jaké verzi bude na Agoře prředstavena nová
> >>> verze
> >>>>>>> WinMenu.
> >>>>>>> Taky si myslím, že záleží na uspořádání PDF, které převádíte,
> >>>>>>> případně mi
> >>>>>>> ho soukromě pošlete a převedu či napíšu - povedlo se nebo se to
> >>> chová
> >>>>>>> jako
> >>>>>>> u Vás. Miloš
> >>>>>>>
> >>>>>>> st 10. 10. 2018 v 11:08 odesílatel Jiří Hloch <jiri.hloch na email.cz
> >
> >>>>>>> napsal:
> >>>>>>>
> >>>>>>>> Zdravím, také mám tu verzi 12 a mám s ní problémy, řešil jsem už
> >>>>>>>> několikrát s dodavatelem čtecího zařízení, ale nic se nezměnilo.
> >>>>>>>> Chci se zeptat, pokud mám koupenou verzi 12, platí mi licence i na
> >>>>>>>> verzi
> >>>>>>>> 11? Nainstaloval bych si ji.
> >>>>>>>> S pozdravem
> >>>>>>>> Jiří Hloch
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Dne 10.10.2018 v 9:30 Peter Nedorost napsal(a):
> >>>>>>>>> Verzia 12 je hrozná, padavá, všetci ktorí na tento program
> >>> nadávali a
> >>>>>>>>> prešli späť na verziu 11 hoc mali aj tú 12 zakúpenú, tak zrazu
> >>> boli
> >>>>>>>>> veľmi spokojní.
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>> Dňa 10. 10. 2018 8:28 Jarek Krcmar  wrote / napísal(a):
> >>>>>>>>>> Dobrý den fandové,
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>> stává se mi, že když dlouhou dobu Abbyy finereader nepoužívám,
> >>> tak on
> >>>>>>>>>> spadne při pokusu o převod souboru.
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>> Objeví se hláška o tom, že data vnitřního programu jsou
> >>> poškozena,
> >>>>>>>>>> a je
> >>>>>>>>>> mi nabídnuta opětovná instalace programu.
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>> Proto jsem nucen jít do adresáře se zálohou finereaderu a
> spustit
> >>>>>>>>>> instalaci .
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>> Rád bych věděl, proč dochází k výpadkům programu.
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>> Víte o tom něco?
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>> Mám Win deset/64 bit a Abbyy finereader verzi 12.
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>> S díky:
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>> Jarek
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>> ---
> >>>>>>>>>> Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
> >>>>>>>>>> http://www.avg.cz
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>
>
>


Další informace o konferenci Fanda