[Fanda] prosba ke knihovně

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pátek Říjen 12 06:52:15 CEST 2018

Dobrý deň, k danej téme už len jeden dovetok. Na mnohých weboch sa
skutočne stretávam s tým, že ak zabudnem heslo a na prihlasovacej
obrazovke kliknem na ikonku zabudol som heslo, tak mi nie je
vygenerované nové heslo, ale je mi do mailu zaslaný unikátny link,
pomocou ktorého sa môžem prihlásiť do svojho účtu avšak iba jedenkrát a
aj to len do nejakého časového limitu napr 2 hodiny 6 hodín alebo max
som zažil tuším 24 hodín. Po aktivovaní odkazu sa dostanem do svojho
účtu avšak hneď po prihlásení je mi zobrazená stránka s výzvou, aby som
zadal nové heslo. Teda tu je ten rozdiel, že nové heslo Vám negeneruje
systém, ale systém Vám len umožní prihlásiť sa jedenkrát bez hesla do
účtu a heslo hneď zmeniť podľa vlastnej vôle.

Ak teda autorka nevedela zmeniť heslo na webe KTN, Rasťo jej pôvodne
odporúčal znova kliknúť na zabudol som heslo a potom po prihlásení zadať
ľubovoľné nové heslo, čo by ale fungovalo len v prípade, že by web KTN
fungoval tak ako mnohé už novšie systémy, čo ale nefunguje. Takže
vlastne pravdu mali všetci, len každý myslel na niečo iné.

     Š K

Dňa 9. 10. 2018 o 16:41 Martin Klein napísal(a):