[Fanda] Abbyy finereader a jeho výpadky

Pavel Šrubař wakeman na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 11 15:30:32 CEST 2018


Ahoj Miloši, přidám poněkud laickou připomínku. Ve Windows 10 po October 
update nastaly potíže s programem Fine Reader 12. Což takhle se obrátit 
na Microsoft zda nevytvoří nějakou vhodou záplatu k odstrranění tohoto 
problému?        Pavel

Dne 11.10.2018 v 12:52 Miloš Šmíd napsal(a):
> Včera se Windows 10 zase poměrně hodně aktualizovaly, ale vypadá to, že
> tentokrát to ani na FineReader nemělo vliv. Už jsem to psal, ale ty
> aktualizace mu vadí hlavně ve Windows 10, v sedmičkách se s tím vyrovnává
> celkem dobře. Miloš
>
> čt 11. 10. 2018 v 12:50 odesílatel Miloš Šmíd <smid.milos na gmail.com> napsal:
>
>> Ahoj, Michale,
>> zkusil bych podporu na Ukrajině - s tou mám relativně dobré zkušenosti.
>> Ale oni třeba chtějí poslat celou poškozenou dávku - jedenou mi ji dokonce
>> opravili. Firma ABBYY je také na Facebooku - nevím, zda to čtou a reagují,
>> ale jinak máš pravdu, Pražáci jsou dobrý obchodníci, nedávno nám pomohli s
>> přelicencováním FineREaderu, abychom ho mohli zapůjčovat na notebooky našim
>> spolupracovnicím, i když nevím, zda to nebylo úplně zbytečné vyhození
>> peněz, ale někdy je problém s přilicencováním a odlicencováním FineReaderu,
>> tak jsem to chtěl mít papírově v pořádku.
>> Miloš
>>
>> čt 11. 10. 2018 v 11:31 odesílatel Michal Jungmann <jungmann na braillnet.cz>
>> napsal:
>>
>>>> Pan Jungmann už několikrát přislíbil, že se s firmou spojí a budou to
>>>> řešit, ale asi je to zatím neprůchodné
>>> S výrobcem jsme se problém snažili vyřešit v několika kolech, i za
>>> pomoci tuzemského distributora, ale komunikace s nimi byla bohužel
>>> naprosto marná a navrhované postupy "řešení" nevedly nikdy k žádnému
>>> cíli. Zkusím v příštím týdnu problém ještě naposledy znovu otevřít,
>>> ale mnoho si od toho neslibuji. Výrobce evidentně netuší -- nebo se
>>> alespoň tak tváří -- kde by mohl být problém… :-(
>>>
>>> Hezký den.
>>>
>>> Michal Jungmann
>>> GALOP, s.r.o.On Thu, 11 Oct 2018 at 11:14, Jiří Hloch
>>> <jiri.hloch na email.cz> wrote:
>>>> Zdravím, tak jsem včera aktualizoval program a teď mi hlásí chybu na
>>>> obou stranách listu, potřebuji oskenovat fakturu.
>>>> Po každém naskenování jsem program vypnul a znovu zapnul v režimu
>>>> skenování do pdf, vyhazuje tuto hlášku:
>>>> ABBYY FineReader 12
>>>> Došlo k vnitřní chybě programu:
>>>> d:\build\12.0.1\tech\0\awl\inc\windowawl.inl, 307.
>>>> OK
>>>> Já si snad zkusím stáhnout z Galopu tu verzi 11, tady už asi nepomůže
>>> nic.
>>>> Zdraví
>>>> Jiří Hloch
>>>> Dne 10.10.2018 v 15:42 Peter Nedorost napsal(a):
>>>>> Mne to padalo už keď som sa pohyboval šípkami po menu programu,
>>> pamätám
>>>>> si tuším na nemožnosť skenovať viacstranové dokumenty, lebo to nebolo
>>>>> cez klávesnicu dostupné a tak ďalej, naozaj by som neprechádzal na
>>>>> staršiu verziu, keby mi 12 fungovala ako má a nebol som sám, kto sa
>>>>> prechodu veľmi potešil, ale možno to tými aktualizáciami ktoré
>>> spomínate
>>>>> postupne opravili, je to už nejaký ten mesiac, čo som videl 12
>>> naposledy.
>>>>>
>>>>> Dňa 10. 10. 2018 15:39 Petr Vondrášek  wrote / napísal(a):
>>>>>> aha, no říjnovou aktualizaci win 10 ještě nemám, tak asi proto ta
>>> chyba
>>>>>> nevyskakuje.
>>>>>>
>>>>>> Petr Vondrášek
>>>>>>
>>>>>> Dne 10.10.2018 v 13:14 Miloš Šmíd napsal(a):
>>>>>>> Dobrý den,
>>>>>>> downgradovat se pravděpodobně nedá, leda si koupit čtrnáctku, ale
>>> ta je
>>>>>>> dražší, protože její součástí je i PDF editor, jinak celkem dobrý, v
>>>>>>> některých ohledech - záložky - lepší než samotné Adobe.
>>>>>>> Dvanáctku používám bez problémů. Pokud se vyskytne vnitřní chyba
>>>>>>> programu,
>>>>>>> bývá to spíše poškozenou dávkou, do které skenujete - uloženým
>>>>>>> dokumentem
>>>>>>> AbbyyFineReaderu a s tím se bohužel nedá nic dělat. Technická
>>> podpora v
>>>>>>> češtině ani ve slovenštině de facto neexistuje - Nupseso je akorát
>>>>>>> prodejce, i když občas pomůžou, spíš ti slovenští, pokud ví, ale oni
>>>>>>> to jen
>>>>>>> prodávají, nepoužívají. Nejbližší technická podpora je Ukrajina. Dá
>>> se s
>>>>>>> nimi samozřejmě komunikovat v angličtině, ale třeba jsem jim musel
>>>>>>> poslat
>>>>>>> zabalenou celou dávku.
>>>>>>> Já si myslím, že by to mohlo být podle příznaků, které popisujete,
>>> být
>>>>>>> vyvolávano aktualizacemi Winsows 10 - stává se to i u jiných
>>> programů,
>>>>>>> málokdy v sedmičkách. Taky asi záleží počítač od počítače, bohužel.
>>>>>>> Zkusil
>>>>>>> bych taky zaktualizovat FineReader - posílají občas aktualizace.
>>>>>>> Objeví se
>>>>>>> v takové liště nahoře pod menu respektive pod penely nástrojů -
>>> možná
>>>>>>> je to
>>>>>>> vyvolatelné i z menu, ale z klávesnice ten panel asi dostupný není.
>>> De
>>>>>>> facto se FineReader celý reinstaluje.
>>>>>>> Docela jsem zvědavý, na jaké verzi bude na Agoře prředstavena nová
>>> verze
>>>>>>> WinMenu.
>>>>>>> Taky si myslím, že záleží na uspořádání PDF, které převádíte,
>>>>>>> případně mi
>>>>>>> ho soukromě pošlete a převedu či napíšu - povedlo se nebo se to
>>> chová
>>>>>>> jako
>>>>>>> u Vás. Miloš
>>>>>>>
>>>>>>> st 10. 10. 2018 v 11:08 odesílatel Jiří Hloch <jiri.hloch na email.cz>
>>>>>>> napsal:
>>>>>>>
>>>>>>>> Zdravím, také mám tu verzi 12 a mám s ní problémy, řešil jsem už
>>>>>>>> několikrát s dodavatelem čtecího zařízení, ale nic se nezměnilo.
>>>>>>>> Chci se zeptat, pokud mám koupenou verzi 12, platí mi licence i na
>>>>>>>> verzi
>>>>>>>> 11? Nainstaloval bych si ji.
>>>>>>>> S pozdravem
>>>>>>>> Jiří Hloch
>>>>>>>>
>>>>>>>> Dne 10.10.2018 v 9:30 Peter Nedorost napsal(a):
>>>>>>>>> Verzia 12 je hrozná, padavá, všetci ktorí na tento program
>>> nadávali a
>>>>>>>>> prešli späť na verziu 11 hoc mali aj tú 12 zakúpenú, tak zrazu
>>> boli
>>>>>>>>> veľmi spokojní.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Dňa 10. 10. 2018 8:28 Jarek Krcmar  wrote / napísal(a):
>>>>>>>>>> Dobrý den fandové,
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> stává se mi, že když dlouhou dobu Abbyy finereader nepoužívám,
>>> tak on
>>>>>>>>>> spadne při pokusu o převod souboru.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Objeví se hláška o tom, že data vnitřního programu jsou
>>> poškozena,
>>>>>>>>>> a je
>>>>>>>>>> mi nabídnuta opětovná instalace programu.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Proto jsem nucen jít do adresáře se zálohou finereaderu a spustit
>>>>>>>>>> instalaci .
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Rád bych věděl, proč dochází k výpadkům programu.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Víte o tom něco?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Mám Win deset/64 bit a Abbyy finereader verzi 12.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> S díky:
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Jarek
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> ---
>>>>>>>>>> Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
>>>>>>>>>> http://www.avg.cz
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>



Další informace o konferenci Fanda