[Fanda] používate niekto pandoc?

Peter Vágner pvagner na pvagner.tk
Čtvrtek Říjen 11 15:22:45 CEST 2018

Ahoj,

Prepáč, pozerám to neskoro.

V aktuálnej verzii fungujú aj pri exporte do docx tzv. yaml bloky, cez
ktoré je možné zadávať priamo v dokumente alebo pomocných súborov meta
údaje typu autor, názov, jazyk a podobne.
Dokumentácia: https://pandoc.org/MANUAL.html#extension-yaml_metadata_block

Zdá sa, že sú možné rôzne divy, takéto bloky meta údajov môžu byť v
dokumente aj na viacerých miestach a zdá sa, že keď si takýto dokument
prevediem do docx, príkazom
pandoc sk.md -o sk.docx
naozaj mi to funguje.

Príklad dokumentu:

---
title: Názov
lang: sk
---

# Kapitola

Samotný obsah

Dňa 3. 10. 2018 o 16:21 Lubos Pintes napísal(a):