[Fanda] Abbyy finereader a jeho výpadky

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 11 14:41:28 CEST 2018


takže po té nové aktualizaci jež sem si včera stáhl mi nepůjde scanovat?
jak říkám doposud sem na win 10 neměl nejmenší problém, pravda scanuji 
jen pár stránkové časopisi, no v sobotu schválně vyzkouším, zda se 
nějaký problém vyskytne, ale žádná vnitřní chyba se mi neoběvila, včera 
jsem zkoušel i převézd jedno pdf, též bez nejmenších problémů.


Petr Vondrášek

Dne 11.10.2018 v 13:42 Michal Jungmann napsal(a):
> Miloši,
> 
> komunikovali jsme – jak jsem psal – přímo s technickou podporou
> výrobce na Ukrajině. Průběh byl tragický a praktický výsledek žádný…
> Snaha se jim upřít nedá, ale většina dotazů i doporučení byla zcela
> mimo mísu, a těch několik málo relevantních stejně k vyřešení problému
> nevedlo... Uvidíme, třeba po víkendu pochodíme lépe...
> 
> Hezký den.
> 
> Michal Jungmann
> 
> 
> 
> 
> On Thu, 11 Oct 2018 at 12:51, Miloš Šmíd <smid.milos na gmail.com> wrote:
>>
>> Ahoj, Michale,
>> zkusil bych podporu na Ukrajině - s tou mám relativně dobré zkušenosti. Ale
>> oni třeba chtějí poslat celou poškozenou dávku - jedenou mi ji dokonce
>> opravili. Firma ABBYY je také na Facebooku - nevím, zda to čtou a reagují,
>> ale jinak máš pravdu, Pražáci jsou dobrý obchodníci, nedávno nám pomohli s
>> přelicencováním FineREaderu, abychom ho mohli zapůjčovat na notebooky našim
>> spolupracovnicím, i když nevím, zda to nebylo úplně zbytečné vyhození
>> peněz, ale někdy je problém s přilicencováním a odlicencováním FineReaderu,
>> tak jsem to chtěl mít papírově v pořádku.
>> Miloš
>>
>> čt 11. 10. 2018 v 11:31 odesílatel Michal Jungmann <jungmann na braillnet.cz>
>> napsal:
>>
>>>> Pan Jungmann už několikrát přislíbil, že se s firmou spojí a budou to
>>>> řešit, ale asi je to zatím neprůchodné
>>>
>>> S výrobcem jsme se problém snažili vyřešit v několika kolech, i za
>>> pomoci tuzemského distributora, ale komunikace s nimi byla bohužel
>>> naprosto marná a navrhované postupy "řešení" nevedly nikdy k žádnému
>>> cíli. Zkusím v příštím týdnu problém ještě naposledy znovu otevřít,
>>> ale mnoho si od toho neslibuji. Výrobce evidentně netuší -- nebo se
>>> alespoň tak tváří -- kde by mohl být problém… :-(
>>>
>>> Hezký den.
>>>
>>> Michal Jungmann
>>> GALOP, s.r.o.On Thu, 11 Oct 2018 at 11:14, Jiří Hloch
>>> <jiri.hloch na email.cz> wrote:
>>>>
>>>> Zdravím, tak jsem včera aktualizoval program a teď mi hlásí chybu na
>>>> obou stranách listu, potřebuji oskenovat fakturu.
>>>> Po každém naskenování jsem program vypnul a znovu zapnul v režimu
>>>> skenování do pdf, vyhazuje tuto hlášku:
>>>> ABBYY FineReader 12
>>>> Došlo k vnitřní chybě programu:
>>>> d:\build\12.0.1\tech\0\awl\inc\windowawl.inl, 307.
>>>> OK
>>>> Já si snad zkusím stáhnout z Galopu tu verzi 11, tady už asi nepomůže
>>> nic.
>>>> Zdraví
>>>> Jiří Hloch
>>>> Dne 10.10.2018 v 15:42 Peter Nedorost napsal(a):
>>>>> Mne to padalo už keď som sa pohyboval šípkami po menu programu, pamätám
>>>>> si tuším na nemožnosť skenovať viacstranové dokumenty, lebo to nebolo
>>>>> cez klávesnicu dostupné a tak ďalej, naozaj by som neprechádzal na
>>>>> staršiu verziu, keby mi 12 fungovala ako má a nebol som sám, kto sa
>>>>> prechodu veľmi potešil, ale možno to tými aktualizáciami ktoré
>>> spomínate
>>>>> postupne opravili, je to už nejaký ten mesiac, čo som videl 12
>>> naposledy.
>>>>>
>>>>>
>>>>> Dňa 10. 10. 2018 15:39 Petr Vondrášek  wrote / napísal(a):
>>>>>> aha, no říjnovou aktualizaci win 10 ještě nemám, tak asi proto ta
>>> chyba
>>>>>> nevyskakuje.
>>>>>>
>>>>>> Petr Vondrášek
>>>>>>
>>>>>> Dne 10.10.2018 v 13:14 Miloš Šmíd napsal(a):
>>>>>>> Dobrý den,
>>>>>>> downgradovat se pravděpodobně nedá, leda si koupit čtrnáctku, ale ta
>>> je
>>>>>>> dražší, protože její součástí je i PDF editor, jinak celkem dobrý, v
>>>>>>> některých ohledech - záložky - lepší než samotné Adobe.
>>>>>>> Dvanáctku používám bez problémů. Pokud se vyskytne vnitřní chyba
>>>>>>> programu,
>>>>>>> bývá to spíše poškozenou dávkou, do které skenujete - uloženým
>>>>>>> dokumentem
>>>>>>> AbbyyFineReaderu a s tím se bohužel nedá nic dělat. Technická
>>> podpora v
>>>>>>> češtině ani ve slovenštině de facto neexistuje - Nupseso je akorát
>>>>>>> prodejce, i když občas pomůžou, spíš ti slovenští, pokud ví, ale oni
>>>>>>> to jen
>>>>>>> prodávají, nepoužívají. Nejbližší technická podpora je Ukrajina. Dá
>>> se s
>>>>>>> nimi samozřejmě komunikovat v angličtině, ale třeba jsem jim musel
>>>>>>> poslat
>>>>>>> zabalenou celou dávku.
>>>>>>> Já si myslím, že by to mohlo být podle příznaků, které popisujete,
>>> být
>>>>>>> vyvolávano aktualizacemi Winsows 10 - stává se to i u jiných
>>> programů,
>>>>>>> málokdy v sedmičkách. Taky asi záleží počítač od počítače, bohužel.
>>>>>>> Zkusil
>>>>>>> bych taky zaktualizovat FineReader - posílají občas aktualizace.
>>>>>>> Objeví se
>>>>>>> v takové liště nahoře pod menu respektive pod penely nástrojů - možná
>>>>>>> je to
>>>>>>> vyvolatelné i z menu, ale z klávesnice ten panel asi dostupný není.
>>> De
>>>>>>> facto se FineReader celý reinstaluje.
>>>>>>> Docela jsem zvědavý, na jaké verzi bude na Agoře prředstavena nová
>>> verze
>>>>>>> WinMenu.
>>>>>>> Taky si myslím, že záleží na uspořádání PDF, které převádíte,
>>>>>>> případně mi
>>>>>>> ho soukromě pošlete a převedu či napíšu - povedlo se nebo se to chová
>>>>>>> jako
>>>>>>> u Vás. Miloš
>>>>>>>
>>>>>>> st 10. 10. 2018 v 11:08 odesílatel Jiří Hloch <jiri.hloch na email.cz>
>>>>>>> napsal:
>>>>>>>
>>>>>>>> Zdravím, také mám tu verzi 12 a mám s ní problémy, řešil jsem už
>>>>>>>> několikrát s dodavatelem čtecího zařízení, ale nic se nezměnilo.
>>>>>>>> Chci se zeptat, pokud mám koupenou verzi 12, platí mi licence i na
>>>>>>>> verzi
>>>>>>>> 11? Nainstaloval bych si ji.
>>>>>>>> S pozdravem
>>>>>>>> Jiří Hloch
>>>>>>>>
>>>>>>>> Dne 10.10.2018 v 9:30 Peter Nedorost napsal(a):
>>>>>>>>> Verzia 12 je hrozná, padavá, všetci ktorí na tento program
>>> nadávali a
>>>>>>>>> prešli späť na verziu 11 hoc mali aj tú 12 zakúpenú, tak zrazu boli
>>>>>>>>> veľmi spokojní.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Dňa 10. 10. 2018 8:28 Jarek Krcmar  wrote / napísal(a):
>>>>>>>>>> Dobrý den fandové,
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> stává se mi, že když dlouhou dobu Abbyy finereader nepoužívám,
>>> tak on
>>>>>>>>>> spadne při pokusu o převod souboru.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Objeví se hláška o tom, že data vnitřního programu jsou poškozena,
>>>>>>>>>> a je
>>>>>>>>>> mi nabídnuta opětovná instalace programu.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Proto jsem nucen jít do adresáře se zálohou finereaderu a spustit
>>>>>>>>>> instalaci .
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Rád bych věděl, proč dochází k výpadkům programu.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Víte o tom něco?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Mám Win deset/64 bit a Abbyy finereader verzi 12.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> S díky:
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Jarek
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> ---
>>>>>>>>>> Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
>>>>>>>>>> http://www.avg.cz
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>


Další informace o konferenci Fanda