[Fanda] Abbyy finereader a jeho výpadky

Čtvrtek Říjen 11 13:42:20 CEST 2018

Miloši,

komunikovali jsme – jak jsem psal – přímo s technickou podporou
výrobce na Ukrajině. Průběh byl tragický a praktický výsledek žádný…
Snaha se jim upřít nedá, ale většina dotazů i doporučení byla zcela
mimo mísu, a těch několik málo relevantních stejně k vyřešení problému
nevedlo... Uvidíme, třeba po víkendu pochodíme lépe...

Hezký den.

Michal Jungmann