[Fanda] Abbyy finereader a jeho výpadky

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Říjen 11 12:50:37 CEST 2018

Ahoj, Michale,
zkusil bych podporu na Ukrajině - s tou mám relativně dobré zkušenosti. Ale
oni třeba chtějí poslat celou poškozenou dávku - jedenou mi ji dokonce
opravili. Firma ABBYY je také na Facebooku - nevím, zda to čtou a reagují,
ale jinak máš pravdu, Pražáci jsou dobrý obchodníci, nedávno nám pomohli s
přelicencováním FineREaderu, abychom ho mohli zapůjčovat na notebooky našim
spolupracovnicím, i když nevím, zda to nebylo úplně zbytečné vyhození
peněz, ale někdy je problém s přilicencováním a odlicencováním FineReaderu,
tak jsem to chtěl mít papírově v pořádku.
Miloš

čt 11. 10. 2018 v 11:31 odesílatel Michal Jungmann <jungmann na braillnet.cz>