[Fanda] Abbyy finereader a jeho výpadky

Jiří Hloch jiri.hloch na email.cz
Čtvrtek Říjen 11 11:56:58 CEST 2018


Dobrý den, a nemohl bych si z Galopu stáhnout tu verzi 11, aby mi 
alespoň něco fungovalo?
Teď když naskenuji stránku a alt_f4 zavřu, tak mi to už ani nenabídne 
ukončit skenování, čímž jsem se vždycky dostal do naskenovaného dokumentu.
Používám stále to nastavení, které jsme udělali už dřív, donedávna to 
fungovalo, ale zřejmě aktualizace způsobila nějaký problém.
Zdraví
jiří Hloch

Dne 11.10.2018 v 11:30 Michal Jungmann napsal(a):
>> Pan Jungmann už několikrát přislíbil, že se s firmou spojí a budou to
>> řešit, ale asi je to zatím neprůchodné
> 
> S výrobcem jsme se problém snažili vyřešit v několika kolech, i za
> pomoci tuzemského distributora, ale komunikace s nimi byla bohužel
> naprosto marná a navrhované postupy "řešení" nevedly nikdy k žádnému
> cíli. Zkusím v příštím týdnu problém ještě naposledy znovu otevřít,
> ale mnoho si od toho neslibuji. Výrobce evidentně netuší -- nebo se
> alespoň tak tváří -- kde by mohl být problém… :-(
> 
> Hezký den.
> 
> Michal Jungmann
> GALOP, s.r.o.On Thu, 11 Oct 2018 at 11:14, Jiří Hloch
> <jiri.hloch na email.cz> wrote:
>>
>> Zdravím, tak jsem včera aktualizoval program a teď mi hlásí chybu na
>> obou stranách listu, potřebuji oskenovat fakturu.
>> Po každém naskenování jsem program vypnul a znovu zapnul v režimu
>> skenování do pdf, vyhazuje tuto hlášku:
>> ABBYY FineReader 12
>> Došlo k vnitřní chybě programu:
>> d:\build\12.0.1\tech\0\awl\inc\windowawl.inl, 307.
>> OK
>> Já si snad zkusím stáhnout z Galopu tu verzi 11, tady už asi nepomůže nic.
>> Zdraví
>> Jiří Hloch
>> Dne 10.10.2018 v 15:42 Peter Nedorost napsal(a):
>>> Mne to padalo už keď som sa pohyboval šípkami po menu programu, pamätám
>>> si tuším na nemožnosť skenovať viacstranové dokumenty, lebo to nebolo
>>> cez klávesnicu dostupné a tak ďalej, naozaj by som neprechádzal na
>>> staršiu verziu, keby mi 12 fungovala ako má a nebol som sám, kto sa
>>> prechodu veľmi potešil, ale možno to tými aktualizáciami ktoré spomínate
>>> postupne opravili, je to už nejaký ten mesiac, čo som videl 12 naposledy.
>>>
>>>
>>> Dňa 10. 10. 2018 15:39 Petr Vondrášek  wrote / napísal(a):
>>>> aha, no říjnovou aktualizaci win 10 ještě nemám, tak asi proto ta chyba
>>>> nevyskakuje.
>>>>
>>>> Petr Vondrášek
>>>>
>>>> Dne 10.10.2018 v 13:14 Miloš Šmíd napsal(a):
>>>>> Dobrý den,
>>>>> downgradovat se pravděpodobně nedá, leda si koupit čtrnáctku, ale ta je
>>>>> dražší, protože její součástí je i PDF editor, jinak celkem dobrý, v
>>>>> některých ohledech - záložky - lepší než samotné Adobe.
>>>>> Dvanáctku používám bez problémů. Pokud se vyskytne vnitřní chyba
>>>>> programu,
>>>>> bývá to spíše poškozenou dávkou, do které skenujete - uloženým
>>>>> dokumentem
>>>>> AbbyyFineReaderu a s tím se bohužel nedá nic dělat. Technická podpora v
>>>>> češtině ani ve slovenštině de facto neexistuje - Nupseso je akorát
>>>>> prodejce, i když občas pomůžou, spíš ti slovenští, pokud ví, ale oni
>>>>> to jen
>>>>> prodávají, nepoužívají. Nejbližší technická podpora je Ukrajina. Dá se s
>>>>> nimi samozřejmě komunikovat v angličtině, ale třeba jsem jim musel
>>>>> poslat
>>>>> zabalenou celou dávku.
>>>>> Já si myslím, že by to mohlo být podle příznaků, které popisujete, být
>>>>> vyvolávano aktualizacemi Winsows 10 - stává se to i u jiných programů,
>>>>> málokdy v sedmičkách. Taky asi záleží počítač od počítače, bohužel.
>>>>> Zkusil
>>>>> bych taky zaktualizovat FineReader - posílají občas aktualizace.
>>>>> Objeví se
>>>>> v takové liště nahoře pod menu respektive pod penely nástrojů - možná
>>>>> je to
>>>>> vyvolatelné i z menu, ale z klávesnice ten panel asi dostupný není. De
>>>>> facto se FineReader celý reinstaluje.
>>>>> Docela jsem zvědavý, na jaké verzi bude na Agoře prředstavena nová verze
>>>>> WinMenu.
>>>>> Taky si myslím, že záleží na uspořádání PDF, které převádíte,
>>>>> případně mi
>>>>> ho soukromě pošlete a převedu či napíšu - povedlo se nebo se to chová
>>>>> jako
>>>>> u Vás. Miloš
>>>>>
>>>>> st 10. 10. 2018 v 11:08 odesílatel Jiří Hloch <jiri.hloch na email.cz>
>>>>> napsal:
>>>>>
>>>>>> Zdravím, také mám tu verzi 12 a mám s ní problémy, řešil jsem už
>>>>>> několikrát s dodavatelem čtecího zařízení, ale nic se nezměnilo.
>>>>>> Chci se zeptat, pokud mám koupenou verzi 12, platí mi licence i na
>>>>>> verzi
>>>>>> 11? Nainstaloval bych si ji.
>>>>>> S pozdravem
>>>>>> Jiří Hloch
>>>>>>
>>>>>> Dne 10.10.2018 v 9:30 Peter Nedorost napsal(a):
>>>>>>> Verzia 12 je hrozná, padavá, všetci ktorí na tento program nadávali a
>>>>>>> prešli späť na verziu 11 hoc mali aj tú 12 zakúpenú, tak zrazu boli
>>>>>>> veľmi spokojní.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Dňa 10. 10. 2018 8:28 Jarek Krcmar  wrote / napísal(a):
>>>>>>>> Dobrý den fandové,
>>>>>>>>
>>>>>>>> stává se mi, že když dlouhou dobu Abbyy finereader nepoužívám, tak on
>>>>>>>> spadne při pokusu o převod souboru.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Objeví se hláška o tom, že data vnitřního programu jsou poškozena,
>>>>>>>> a je
>>>>>>>> mi nabídnuta opětovná instalace programu.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Proto jsem nucen jít do adresáře se zálohou finereaderu a spustit
>>>>>>>> instalaci .
>>>>>>>>
>>>>>>>> Rád bych věděl, proč dochází k výpadkům programu.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Víte o tom něco?
>>>>>>>>
>>>>>>>> Mám Win deset/64 bit a Abbyy finereader verzi 12.
>>>>>>>>
>>>>>>>> S díky:
>>>>>>>>
>>>>>>>> Jarek
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> ---
>>>>>>>> Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
>>>>>>>> http://www.avg.cz
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>
> 


Další informace o konferenci Fanda