[Fanda] Abbyy finereader a jeho výpadky

Čtvrtek Říjen 11 11:30:28 CEST 2018

> Pan Jungmann už několikrát přislíbil, že se s firmou spojí a budou to
> řešit, ale asi je to zatím neprůchodné

S výrobcem jsme se problém snažili vyřešit v několika kolech, i za
pomoci tuzemského distributora, ale komunikace s nimi byla bohužel
naprosto marná a navrhované postupy "řešení" nevedly nikdy k žádnému
cíli. Zkusím v příštím týdnu problém ještě naposledy znovu otevřít,
ale mnoho si od toho neslibuji. Výrobce evidentně netuší -- nebo se
alespoň tak tváří -- kde by mohl být problém… :-(

Hezký den.

Michal Jungmann
GALOP, s.r.o.On Thu, 11 Oct 2018 at 11:14, Jiří Hloch