[Fanda] Abbyy finereader a jeho výpadky

Jiří Hloch jiri.hloch na email.cz
Čtvrtek Říjen 11 11:13:02 CEST 2018

Zdravím, tak jsem včera aktualizoval program a teď mi hlásí chybu na
obou stranách listu, potřebuji oskenovat fakturu.
Po každém naskenování jsem program vypnul a znovu zapnul v režimu
skenování do pdf, vyhazuje tuto hlášku:
ABBYY FineReader 12
Došlo k vnitřní chybě programu:
d:\build\12.0.1\tech\0\awl\inc\windowawl.inl, 307.
OK
Já si snad zkusím stáhnout z Galopu tu verzi 11, tady už asi nepomůže nic.
Zdraví
Jiří Hloch