[Fanda] internetový radiopřijímač?

svope svope na volny.cz
Čtvrtek Říjen 11 10:10:12 CEST 2018

Zdravím,

k poslechu internetových rádií s velkou spokojeností používám mobily, jak
klasický, tak s Androidem, nebo tablet, nemusím tak utrácet za další krám do
bytu :)

Petr Svoboda

From: "Jiří Hloch" <jiri.hloch na email.cz>
Sent: Wednesday, October 10, 2018 6:58 PM
To: "konference fanda" <fanda na elsa.cvut.cz>
Subject: [Fanda] internetový radiopřijímač?

Zdravím vás fandové, uvažuji o tom, že bych si koupil internetový
radiopřijímač, a protože už to vypadá, že trh je na tom lépe než před
rokem, chtěl bych se vás zeptat, jestli někdo z vás s tím má zkušenosti.
Byl jsem v euronixu, měli tam jeden kus, celkem neforemná krabice,
anténa nešla otáčet jen vyklonit a to při poloze, kdy rádio má ležet
naplocho by asi mi nevyhovovalo.
Chtěli za to kolem 2900, tak jsem se díval na heureku a tam je nabídka
samozřejmě širší,
Podle těch parametrů by mi možná vyhovoval přijímač Auna, chtěl bych
něco menšího, abych si to mohl kamkoli v bytě přenést a nepotřebuji
žádný velký výkon, kolem 20 watů by mi úplně stačilo.
Zatím používám tranzistorový přijímač Sencor, o kterém se kdysi psalo,
samozřejmě to není internetové rádio a třeba český rozhlas dvojka mi na
něm jde prabídně.
Takže potřebuji něco mobilního.
Na heurece by se dal ten přijímač Auna pořídit kolem 2000.
Byl tam i Blaupunkt mám doma takovou věžičku, ale v paneláku jde rádio
mizerně.
Poradí někdo co by mohlo odpovídat mým požadavkům?
Menší, dobře přenosné a kolem 2000 Kč.
S pozdravem
Jiří Hloch