[Fanda] internetový radiopřijímač?

Miroslav Lacina miroslav.lacina na centrum.cz
Středa Říjen 10 21:10:40 CEST 2018

Jirko

Jestli máš dobré připojení koukni po tomhle:

https://www.mall.cz/hi-fi-prislusenstvi/google-chromecast-audio?ppcbee-adtext-variant=2017-10-Sleva-5%25-70%25-ANO&utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=ED%3ePRF%3eSERP%3eAudio%3ePROD%3e(BM%2bE)&utm_content=ED048%3eGoogle+Chromecast+Audio%3e(891616)&utm_term=google+chromecast+audio

Míra