[Fanda] internetový radiopřijímač?

Jiří Hloch jiri.hloch na email.cz
Středa Říjen 10 18:58:29 CEST 2018

Zdravím vás fandové, uvažuji o tom, že bych si koupil internetový
radiopřijímač, a protože už to vypadá, že trh je na tom lépe než před
rokem, chtěl bych se vás zeptat, jestli někdo z vás s tím má zkušenosti.
Byl jsem v euronixu, měli tam jeden kus, celkem neforemná krabice,
anténa nešla otáčet jen vyklonit a to při poloze, kdy rádio má ležet
naplocho by asi mi nevyhovovalo.
Chtěli za to kolem 2900, tak jsem se díval na heureku a tam je nabídka
samozřejmě širší,
Podle těch parametrů by mi možná vyhovoval přijímač Auna, chtěl bych
něco menšího, abych si to mohl kamkoli v bytě přenést a nepotřebuji
žádný velký výkon, kolem 20 watů by mi úplně stačilo.
Zatím používám tranzistorový přijímač Sencor, o kterém se kdysi psalo,
samozřejmě to není internetové rádio a třeba český rozhlas dvojka mi na
něm jde prabídně.
Takže potřebuji něco mobilního.
Na heurece by se dal ten přijímač Auna pořídit kolem 2000.
Byl tam i Blaupunkt mám doma takovou věžičku, ale v paneláku jde rádio
mizerně.
Poradí někdo co by mohlo odpovídat mým požadavkům?
Menší, dobře přenosné a kolem 2000 Kč.
S pozdravem
Jiří Hloch