[Fanda] Abbyy finereader a jeho výpadky

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Středa Říjen 10 16:03:33 CEST 2018

no ono ti jich to možná nabídne několik, dej znovu zkontrolovat
aktualizace dokud ti fr nebude psát, že nejsou dostupné žádné
aktualizace, pokud si instaloval fr ze zálohy v pc, bude určo dost
zastaralý.
jinak lidi nevím jestli je to chyba, ale v nápovědě sem našel položku
zaregistrovat nyní, ačkoli bych měl mít licenci fr ve fr správně
aktivovanou, to je normální, že tato položka v nápovědě stále zůstává?

Petr Vondrášek