[Fanda] Jak nastavit internet exporer jako výchozí prohlížeč na win 10

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Středa Říjen 10 15:58:52 CEST 2018

Zdravím tě Radku,

Otevři ovládací panely, najdi si výchozí programy, tabulátorem přejdi na
seznam prohlížečů a zvol Internet Explorer a tabulátorem přejdi na
Nastavit jako výchozí.

Jarek