[Fanda] Abbyy finereader a jeho výpadky

Středa Říjen 10 15:42:45 CEST 2018

Mne to padalo už keď som sa pohyboval šípkami po menu programu, pamätám
si tuším na nemožnosť skenovať viacstranové dokumenty, lebo to nebolo
cez klávesnicu dostupné a tak ďalej, naozaj by som neprechádzal na
staršiu verziu, keby mi 12 fungovala ako má a nebol som sám, kto sa
prechodu veľmi potešil, ale možno to tými aktualizáciami ktoré spomínate
postupne opravili, je to už nejaký ten mesiac, čo som videl 12 naposledy.