[Fanda] Jak nastavit internet exporer jako výchozí prohlížeč na win 10

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Středa Říjen 10 15:18:44 CEST 2018

Vojdite do nastavení

použite skratku win+i a stlačte jedenkrát tab

šípkou vpravo sa pohybujte na aplikácie/enter

jedenkrát tab/ šípka dole na predvolené/enter

tabujte na webový prehliadač tlačidlo/enter

tabom si dohľadajte požadovaný prehliadač/enter

Dňa 10. 10. 2018 o 14:48 radek.stipcak na tiscali.cz napísal(a):