[Fanda] Abbyy finereader a jeho výpadky

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Středa Říjen 10 13:14:12 CEST 2018

Dobrý den,
downgradovat se pravděpodobně nedá, leda si koupit čtrnáctku, ale ta je
dražší, protože její součástí je i PDF editor, jinak celkem dobrý, v
některých ohledech - záložky - lepší než samotné Adobe.
Dvanáctku používám bez problémů. Pokud se vyskytne vnitřní chyba programu,
bývá to spíše poškozenou dávkou, do které skenujete - uloženým dokumentem
AbbyyFineReaderu a s tím se bohužel nedá nic dělat. Technická podpora v
češtině ani ve slovenštině de facto neexistuje - Nupseso je akorát
prodejce, i když občas pomůžou, spíš ti slovenští, pokud ví, ale oni to jen
prodávají, nepoužívají. Nejbližší technická podpora je Ukrajina. Dá se s
nimi samozřejmě komunikovat v angličtině, ale třeba jsem jim musel poslat
zabalenou celou dávku.
Já si myslím, že by to mohlo být podle příznaků, které popisujete, být
vyvolávano aktualizacemi Winsows 10 - stává se to i u jiných programů,
málokdy v sedmičkách. Taky asi záleží počítač od počítače, bohužel. Zkusil
bych taky zaktualizovat FineReader - posílají občas aktualizace. Objeví se
v takové liště nahoře pod menu respektive pod penely nástrojů - možná je to
vyvolatelné i z menu, ale z klávesnice ten panel asi dostupný není. De
facto se FineReader celý reinstaluje.
Docela jsem zvědavý, na jaké verzi bude na Agoře prředstavena nová verze
WinMenu.
Taky si myslím, že záleží na uspořádání PDF, které převádíte, případně mi
ho soukromě pošlete a převedu či napíšu - povedlo se nebo se to chová jako
u Vás. Miloš