[Fanda] Abbyy finereader a jeho výpadky

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Středa Říjen 10 10:28:32 CEST 2018

Zdravím,

nemám v úmyslu instalovat starší verzi Abbyy finereaderu, jen je mi
záhadou, proč systém při pokusu o převod souboru křičí, že vnitřní data
programu jsou poškozena.

Děje se to občas, takže situaci nelze navodit.

Při čtení některých souborů ve formátu pdf je v pohodě, ale některé
musím převádět.

Jarek