[Fanda] Webvisum

Tapin tapinek na gmail.com
Středa Říjen 10 10:09:03 CEST 2018

Zdravím,

Aha, mám pocit, že tu dávněji kdosi psal právě o verzi Webvisa, který na
nových Firefoxech fungoval/funguje. Příp. je nějaká mžonost, jakým způsobem
obejít neshodu v kompatibilitě tak, aby Webvisum běhal v about:configu?
Zkoušel jsem návody typu vytvořit logickou hodnotu k novému stringu
extensions compatibility, ale zase se obávám si rozvrtat profil tak, že
bych si musel vytvářet nový, i když si ho mohu backupnout, to je také
pravda. Tak třeba máte někdo zaručený recept, jak rozchodit Webvisum v
nejnovějších verzích? Totiž nehlásí to neshodu v kompatibilitě, ale že
doplněk je narušený. To začínám být už z toho také. ;)

Vítek SVCS