[Fanda] Abbyy finereader a jeho výpadky

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Středa Říjen 10 10:02:01 CEST 2018

zvláštní též verze 12 též finereader 12 a vše vpoho funguje, pravda pdf
moc nepřevádím, ale scanuji si časopisy a nemám nejmenší peoblém.
no pozeptal bych se ve spektře, zda není nějaká možnost downgrade na
starší verzy fr, ale připadá mi jako hloupost přecházet na starší verzi,
spíše by měli verzi 12 vývojáři opravit, tedy pokud je chyba ve Fr.
protože jak sem psal výše, nemám s touto verzí nejmenší problém.

Petr Vondrášek