[Fanda] Ako sa dostat na cislovanie vo Worde?

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Středa Říjen 10 07:57:41 CEST 2018

Ahoj, všem,
a nejde to ještě nějak tak, že si otevřu záhlavíé a zápatí a podívám se,
respektive přečte nebo nepřečte mi to text, který tam je. Číslo stránky v
zápatí nebo záhlaví je taky počítadlo. Funguje Michalův postup JAWSKey+F1 i
pro číslování stránek v záhlaví, což se mi zdá, že z hlediska nějakých
kancelářských či jakých písemností je daleko častější způsob zadávání než
dole na stránce, tedy v zápatí.
Bylo by fajn, kdyby se všichni Fandové, kteří se na něco ptají, se snažili
vyjadřovat či spíše formulovat své dotazy co nejpřesněji - Peter neber to
osobně, myslím, že sis totéž uvědomil sám, ale fakt to pomůže.
Miloš

út 9. 10. 2018 v 17:02 odesílatel Peter Halada <pietro4044 na gmail.com>