[Fanda] Diktafon poděkování.

Martina Ribárová ribarova na quick.cz
Úterý Říjen 9 18:24:25 CEST 2018

Dobrý večer přeji,

mockrát děkuji všem za rady.

Bohužel já ani s prodejnou Tyflopomůcek nemám dobré zkušenosti, resp. s reklamací. Objednávala jsem si u nich cca před pěti lety též diktafon, tehdy se jednalo o značku Eltrinex V12pro a tehdy mi poslali, přímo z těch pomůcek, též vadný přístroj. Byli velmi neochotní, odmítali cokoli s tím dělat, ani vrátit peníze. Peníze mi sice nevrátili, avšak jakmile jsem pohrozila vypovězením smlouvy, diktafon jim zaslala, pak ho poslali aspoň do servisu, který se tehdy zabýval opravou těchto diktafonů. Tam opravdu zjistili, že byl vadný, nějaká ta elektronika, vyměnili mi jí a poslali diktafon nazpět.

Takže proto se dalšímu případnému konfliktu s Tyflopomůckami raději vyhýbám.

Leč nemám zřejmě štěstí ani při koupi diktafonu v klasickém obchodě. Přitom bych jinak s diktafonem byla spokojená. Zkusím tedy nejprve, zda neseženu někoho vidícího, kdo by byl ochoten se mi na diktafon podívat a nastavit.

Nicméně ještě jednou děkuji a přeji hezké a příjemné dny. Martina Ribárová.