[Fanda] prosba ke knihovně

Martin Klein Marklein na seznam.cz
Úterý Říjen 9 16:41:52 CEST 2018

Dobrý den.

Jen aby nedošlo k zbytečnému zmatení.

citace >>
Funkcia zabudnutého hesla má umožniť používateľovi zmenu hesla bez nutnosti
prihlásiť sa do svojho konta.
Služba ako taká nemá čo babrať do toho, aké má používateľ heslo, ...
Všetky normálne stránky takto fungujú, ak je kdd výnimkou, ...

Na KDD samozřejmě tato funkce "Zapomenuté heslo" standardně, normálně
funguje.

Zašle na vyžádání vygenerované heslo na zadanou a ověřenou e-mail adresu bez
nutnosti přihlašování - ani by to nešlo, když jsme heslo zapomněli...

Tazatelka je nechtěně změnila, protože byla třeba nepozorná a ukvapeně něco
potvrdila, což se může stát kdekomu.

Nebo-li jde o dvě věci:

na vyžádání zaslané automaticky generované heslo
možnost změnit aktuální heslo dle svého záměru, na což směřoval dotaz.

S pozdravem

Martin Klein

Funkcia zabudnutého hesla má umožniť používateľovi zmenu hesla bez nutnosti
prihlásiť sa do svojho konta.

Služba ako taká nemá čo babrať do toho, aké má používateľ heslo, to by
si mal nastaviť sám.

Všetky normálne stránky takto fungujú, ak je kdd výnimkou, potom sa
ospravedlňujem, skutočne som jej funkciu zabudnutého hesla nepoužil. :)

---------- Původní e-mail ----------
[...]

R.K.

Dňa 9. 10. 2018 o 13:09 Michal Jelínek napísal(a):

"