[Fanda] Problémy s diktafonem Olympus VN 541PC

Miloslav Lebeda miloslav.lebeda na gmail.com
Úterý Říjen 9 16:16:04 CEST 2018

Dobrý den;
Souhlasím s Panem Lackovským, udělal bych totéž a k vaší první otázce, zda
ten první e-mail došel, odpovídám za sebe že mě ano, jenže přístroj nemám a
neznám, tedy jsem mlčel.
Lebeda

> [...]
by
>se to dalo případně nastavit.
>Diktafon má celkem 4 složky, kam lze nahrávat.
>Když si v počítači najdu složku s diktafonem, vstoupím do Recorder, tak
tam
>jsou 4 složky.
>LP, Memo, Music a Talk. Do talk nahrávám nejvíce, protože sice je znát
nižší
>kvalita nahrávek, ale nahrává poměrně slušnou hlasitostí. Když bych
přepnula
>diktafon do složky LP či Memo, kvalita nahrávek se podstatně zhorší. V
Music