[Fanda] prosba ke knihovně

Michal Jelínek babyhirsch na centrum.cz
Úterý Říjen 9 14:26:12 CEST 2018

Tak moje zkušenost i u jiných služeb s touto funkcí je stejná, jako u KDD.
Pokud třeba na Skype zapomenete heslo, je Vám na e-mail zasláno nově
vygenerované. To samé i u e-mailů, kde máte uvedenu sekundární adresu.

Pak je potřeba se s vygenerovaným heslem přihlásit do účtu a v nastavení
heslo změnit na požadované.

M.

-----Original Message-----
From: Fanda <fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> On Behalf Of Rastislav Kiss
Sent: Tuesday, October 9, 2018 1:24 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] prosba ke knihovně

Funkcia zabudnutého hesla má umožniť používateľovi zmenu hesla bez nutnosti
prihlásiť sa do svojho konta.

Služba ako taká nemá čo babrať do toho, aké má používateľ heslo, to by si
mal nastaviť sám.

Všetky normálne stránky takto fungujú, ak je kdd výnimkou, potom sa
ospravedlňujem, skutočne som jej funkciu zabudnutého hesla nepoužil. :)

R.K.

Dňa 9. 10. 2018 o 13:09 Michal Jelínek napísal(a):