[Fanda] Ako odstranit programy z karanteny Windows defendera?

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Říjen 9 14:24:33 CEST 2018

Windows Defender to preháňa. Ja nemám celú sadu tých utilities, používam
len zopár a tie som sťahoval priestotu verzie s označením no command
line, teda bez podpori príkazového riadka.

Dňa 09.10.2018 o 10:28 Lubos Pintes napísal(a):