[Fanda] prosba ke knihovně

Úterý Říjen 9 13:24:01 CEST 2018

Funkcia zabudnutého hesla má umožniť používateľovi zmenu hesla bez
nutnosti prihlásiť sa do svojho konta.

Služba ako taká nemá čo babrať do toho, aké má používateľ heslo, to by
si mal nastaviť sám.

Všetky normálne stránky takto fungujú, ak je kdd výnimkou, potom sa
ospravedlňujem, skutočne som jej funkciu zabudnutého hesla nepoužil. :)

R.K.

Dňa 9. 10. 2018 o 13:09 Michal Jelínek napísal(a):