[Fanda] prosba ke knihovně

Michal Jelínek babyhirsch na centrum.cz
Úterý Říjen 9 13:09:05 CEST 2018

Rasťo,

asi jste nikdy nepoužil funkci "zapomenuté heslo". :-) Přes tu jde nové
vygenerovat, nikoli existující měnit.

Martin Klein postup ke změně zaslal.

hezký den

Michal

-----Original Message-----
From: Fanda <fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> On Behalf Of Rastislav Kiss
Sent: Tuesday, October 9, 2018 10:59 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] prosba ke knihovně

Zdravím,

síce to už nie je aktuálne, no nedá mi to. Keď už ste si raz zmenili heslo
jednou cestou na iné, čo takto ho rovnakou cestou zmeniť aj naspäť?

Chce to len trocha vynaliezavosti. :)

R.K.

Dňa 8. 10. 2018 o 12:53 Helena Gorecká napísal(a):
> ahoj zřejmě to tady asi nebude patřit, ale týká se to pc tak to
> skusím. stalo se mi že jsem se nemohla přihlásit do knihovny digi
dokumentů, protože jsem si nevšimla že mám zapnutý capslock. ale mezitím
jsem byla tak divoká že jsem si nechala zaslat nové heslo. to mi bohužel
nesedí a chtěla bych si zpět nastavit to mé původní. může mi prosim klidně i
soukromou cestou někdo napsat postup zda to je možné udělat? nemůžu to nikde
v nabídce najít. moc děkuju za jakoukoli radu. górecká