[Fanda] Ako odstranit programy z karanteny Windows defendera?

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Úterý Říjen 9 10:28:11 CEST 2018

Tak si odpovedám čiastočne sám, aj keď na úplné riešenie som neprišiel.

Otvoríme si nastavenia, zabezpečenie, ochrana pred vírusmi a hrozbami,
história útokov, úplná história.

Máme tam zoznam blokovaných súborov, každá položka je zbalená ale toto
sa dozvieme až keď sa NVDA vykecá. :) Rozbalíme ju medzerníkom, následne
zatabujeme a objektovou navigáciou si nájdeme dve veci a to "rozbaliť
zbaliť", "zobraziť podrobnosti" a iba vo výnimočných prípadoch tlačidlo
povoliť.

Takže mohol som odblokovať iba niektoré položky, ten sviniar mi proste
zdanlivo niečo odblokovať nedovolí.

Ledaže by to boli fakt trojany//vírusy, to tá moja paranoja sa proste
ozýva. :) Ale v tak známych programoch ako sú Nirsoft utilities?

Dňa 08.10.2018 o 16:11 Lubos Pintes napísal(a):