[Fanda] nvda, a brailovské displeje

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Říjen 9 07:59:54 CEST 2018

Aha abluetooth pripojenie ten riadok nemá? Možno by som skúsil
nainštalovať Brltty, či sa to nebude dať prepojiť takto, ale istý si nie
som. Riadky som nikdy nepoužíval, takže idem na to len systémom pokus
omyl. Prípadne zistiť, či k tomu dodávajú nejaké ovládače a skúsiť ich
nainštalovať, možno by sa to mohlo rozbehnúť.

Dňa 08.10.2018 o 21:39 Michal Ondruška napísal(a):