[Fanda] nvda, a brailovské displeje

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Pondělí Říjen 8 21:39:26 CEST 2018

Zdravím ťa! Tak ak ty nevieš, čo je to za konektor, tak ja to už anilen
netuším. Čiže na tvoju otázku nepoznám odpoveď. Pravda je ale, že k
riadku bol iba vtedyklasický usb+mikro usbkábel. Nič iné.
mišo

michal ondruška
mi-oko na or angemail.sk
+421905608943
skype:
trambus8

Dňa 8. 10. 2018 o 21:19 Ondrej Rosik napísal(a):