[Fanda] nvda, a brailovské dispôleje

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pondělí Říjen 8 21:19:37 CEST 2018

Pozerám dokumentáciu k NVDA. Cez USB je mnoho z týchto riadkov možné
skutočne pripojiť len v desiatkach. Je možnosť pripojiť tie riadky k
tvojmu notebooku cez HID? Vôbec neviem, čo je to za konektor, ale ak to
dobre chápem, mal by to byť klasický vstup kde zvykne vidiaci človek
zapojiť dataprojektor.

Dňa 08.10.2018 o 19:45 Michal Ondruška napísal(a):