[Fanda] Remote Desktop

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Pondělí Říjen 8 21:03:02 CEST 2018

NVIDIA remote hodně věcech bohužel už přestává vyhovovat a já potřebu používat Remote Desktop nebo site tricks

Odesláno z iPhonu

8. 10. 2018 v 20:27, Peter Nedorost <peter.nedorost_konf na nextra.sk>:

Oplatí sa to riešiť pri NvdaRemote, eventuálne Teamvieweri? Inak som čítal, že októbrová aktualizácia win10 okrem iných vecí z nefunkčnila práve aj remote desktop, tak či to nebude aj tvoj problém.
P.