[Fanda] nvda, a brailovské dispôleje

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Pondělí Říjen 8 19:45:38 CEST 2018

Dobrý deň prajem! Keďže som sa dal na cestu "dojižďáka", začínam
používať netbook, ktorý nemá funkčný displej, s riadkom, ktorý som bežne
používal s desiatkami. V tomto netbooku sú ešte sedmičky 32 bitov, no
vidím tam jednu zvláštnosť. Medzi riadkami chýba ten môj, hoci iné
značky sú tam zastúpené aj novšími, aj staršími produktami. Poradíte mi,
ako do súboru displejov doplniť aj ten môj? Používam najnovšie nvda,
riadok Humanware brailiant bi 40 b, a note, či vlastne netbook lenovo
ideapad 110 s. Možno si niektorí, hlavne asi tí, ktorí mali, či majú,
niečo spoločné s firmou Adaptech spomenú. Táto súprava bola v ponuke pri
príchode tohto riadka na trh.
Poradíte mi prosím, ako vyriešiť môj problém?
Ďakujem!
mišo

--
michal ondruška