[Fanda] prosba ke knihovně

Helena Gorecká helena.gorecka na seznam.cz
Pondělí Říjen 8 17:21:33 CEST 2018

Od: "Martin Klein" <Marklein na seznam.cz>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odesláno: 8. října 2018 16:58
Předmět: Re: [Fanda] prosba ke knihovně

Uložit tlačítko.

S pozdravem

Martin Klein

---------- Původní e-mail ----------
Od: Helena Gorecká <helena.gorecka na seznam.cz>
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Datum: 8. 10. 2018 12:54:41
Předmět: [Fanda] prosba ke knihovně
"ahoj zřejmě to tady asi nebude patřit, ale týká se to pc tak to skusím.
stalo se mi že jsem se nemohla přihlásit do knihovny digi dokumentů, protože
jsem si nevšimla že mám zapnutý capslock. ale mezitím jsem byla tak divoká
že jsem si nechala zaslat nové heslo. to mi bohužel nesedí a chtěla bych si
zpět nastavit to mé původní. může mi prosim klidně i soukromou cestou někdo
napsat postup zda to je možné udělat? nemůžu to nikde v nabídce najít. moc
děkuju za jakoukoli radu. górecká
"